Onze praktijk

U kunt bij ons voor een breed scala aan services terecht. Op deze site vindt u onze contactgegevens.
Wilt u meer weten over onze praktijk neem gerust contact met ons op.

Enquête

Uitslag gemiddeld 8,1

Enige tijd geleden hebben velen van u een enquête over onze praktijk ingevuld. Wij zijn heel blij dat u de moeite hebt genomen, maar vooral ook dat u ons over het algemeen zo positief waardeert. U gaf ons gemiddeld een ruime 8.

Dit toont ons dat we op de goede weg zitten. Onze dienstverlening zelf beoordeelde u met een 8,5 en op sommige onderdelen nog hoger. Over de parkeermogelijkheden en onze openingstijden was u iets minder tevreden, daarvoor gaf u onze praktijk een 7,7.

Parkeren

Wij zijn ons heel bewust van het parkeerprobleem wat zich soms voordoet als er twee patiënten tegelijk de auto willen parkeren op de oprit naast de praktijk. In de straat is het immers vergunning parkeren. Dit probleem willen we proberen op te lossen door u tegen de kostprijs van € 2,60 een parkeerkaart aan te bieden. Deze kaarten hebben wij via de gemeente kunnen aanschaffen. Hiermee kunt u gedurende 2 uur in onze straat parkeren. Aan de Prins Hendriklaan en de andere straten die verder van de Slotlaan liggen kunt u gratis parkeren. In de parkeergarages tussen de Antonlaan en de Slotlaan en onder de Jumbo kunt u per minuut betalen.

Bereikbaarheid

De bereikbaarheid van de praktijk is een ander punt waar wij volgens u aandacht voor moeten hebben. Onze openingstijden verschillen per dag en dat geeft soms verwarring. Op onze site staan ze uiteraard duidelijk vermeld. Als u ons belt op een moment dat wij niet bereikbaar zijn kunt u altijd een bericht inspreken. Wij bellen u indien nodig of gewenst binnen 24 uur, maar meestal veel eerder, terug (met uitzondering van de weekend- of vakantiedagen). Ook wanneer u niets inspreekt registreren wij uw telefoonnummer en zullen wij binnen 24 uur contact met u leggen.

Een aantal van u gaf aan graag ’s ochtends vroeg of in de avond een afspraak te kunnen maken. Inmiddels hebben wij onze tijden enigszins aangepast. Zo zijn wij nu op maandag en dinsdag vanaf 8:00 uur te bereiken en behandelen we patiënten vanaf 8:15 uur. Verder zijn we een deel van de woensdagmiddag opengegaan en werken we op donderdagmiddag wat langer door. Wij hopen hiermee aan uw wensen tegemoet te komen.

Tips

Verder heeft u ons vele tips en opbouwende kritische opmerkingen gegeven. De onderwerpen waren zeer divers. Een greep uit uw opmerkingen: een nieuwe poster boven de stoel, de informatiefolders mogen wat minder formeel, fijn dat de tijd genomen werd voor de poetsinstructie, de wachtkamer mag wat gezelliger, soms vraag ik me af of een behandeling evt. niet uitgesteld kan worden.

Over de digitale betaling bestaan er kennelijk soms nog onduidelijkheden. Het is de bedoeling het makkelijker voor u te maken. Mochten wij u daarbij kunnen helpen laat het ons dan weten.

Hier en daar zijn opmerkingen ook tegenstrijdig. Sommigen vinden het bijvoorbeeld  niet nodig  om begrotingen te ontvangen, terwijl  anderen  juist ook voor kleinere behandelingen een begroting willen krijgen. Vaak hebben wij een standaard procedure die we in dit soort zaken volgen. Maar daar kan als u dat wenst uiteraard individueel van afgeweken worden.

Vragen?

Graag willen wij u dit in het algemeen meegeven. Wij horen het heel graag wanneer u tevreden bent, maar ook wanneer u minder tevreden bent of wanneer u toch nog vragen of twijfels heeft. Laat het ons weten!

Nogmaals veel dank dat u de moeite hebt genomen onze enquête in te vullen.

Team Tandartspraktijk Alderliesten